KINEZISTERAPIJA REDZEI


Redzes centrālās līnijas atjaunošana – (redzes uzlabošana.)

STĀVUS

A Skatoties vienā punktā acu augstumā, ar labās rokas elkoni viegli pieskaries kreisās kājas celim. Ļauj ķermenim mazliet noliekties pa diagonāli. Pēc tam - ar kreisās rokas elkoni viegli pieskaries labās kājas celim. Izpildi vingrinājumu dažādos tempos, no lēna līdz ātram un pamazām līdz ļoti lēnam. 1minūti

B Skatoties vienā punktā, ar labās rokas plaukstu pieskaries kreisās kājas papēdim. Ļauj ķermenim mazliet noliekties pa diagonāli. Pēc tam - ar kreisās rokas plaukstu pieskaries labās kājas papēdim. Izpildi vingrinājumu dažādos tempos, no lēna līdz ātram un pamazām līdz ļoti lēnam. Sākam!

1minūti

SĒDUS.

Astotnieka jeb bezgalības zīmes zīmēšana - mazinās stresu, uzlabos redzi, veicinās iztēli. Vingrinājums palīdzēs atslābināt arī acu muskuļus, stimulēs redzes centrus abās smadzeņu puslodēs, mugurkaula šķidruma pieplūdumu smadzenēm, kas nodrošinās amortizāciju pret triecieniem, aktivizēs skābekļa un barības vielu piegādi smadzenēm.

Pacel labo roku acu līmenī. Ar paceltu labās rokas īkšķi lēni zīmē gaisā lielu bezgalības zīmi (guļošu astotnieku); bez galvas kustināšanas ar acīm seko līdzi īkšķa kustībām...30 sek.

Tagad zīmē bezgalības zīmi ar kreisās rokas īkšķi... 30 sek.

Acu augstumā plaukstas kopā, abu roku īkšķi blakus, zīmē bezgalības zīmi.…30 sek

Deguna pamatnes saspiešana - redzes uzlabošana, reiboņi, galvassāpes.

Ar īkšķi un rādītājpirkstu daudzas reizes cieši saspied un atlaid padziļinājumus starp deguna pamatni un acu iekšējiem kaktiņiem. 1minūti.

Acu apļošana.

Lēni apļo acis pulksteņrādītāja virzienā 1 minūti: kreisā siena – griesti – labā siena - grīda. Beidzam! Pamirkšķinām, pamirkšķinām, pamirkšķinām, pamirkšķinām, aizveram acis, atpūšamies… pauze

Apļojam acis pretī pulksteņrādītāja virzienam: labā siena – griesti – kreisā siena – grīda.…1 minūti.

Viegla galvas spiešana.

Vienu plaukstu uzliec uz pieres, otru – aizmugurē uz kakla tuvāk pakausim, t.i., galvaskausa pamatnē. Viegli saspiežam galvu un turam! 1-2 minūtes.

Klauvēšana pa uzacīm.

Acis joprojām ciet. Viegli paklauvē ar abu roku rādītājpirkstu galiem pa uzacu centriem. 1-2 minūtes. Šis vingrinājums atslābina un noņem trauksmi.

Atpakaļ